sobota 18. ledna 2014

Malé upřesnění

Když jsem si povídala s jednou z mých mladších sester a nadhodila jsem, že bych sem už konečně měla napsat trochu bližší popis toho, co plánuji přítí půl rok dělat, pobavila mě poznámkou: "A oni jsou lidi, kteří nevědí, co je to DTSka? tomu nevěřím!" Teprve po pořádném záchvatu smíchu jsem si uvědomila, že jsem ještě před rokem měla sama jen mlhavou představu, co tahle zkratka znamená.

Takže pro ty, co jsou na tom stejně jako já před rokem:

CO?
DTS = Discipleship Training School = učednická škola.
Jedná se o půlroční kurz zaměřený na rozvoj osobního vztahu s Pánem Ježíšem Kristem a zároveň na misijní činnost.Je rozdělený na dvě části - lecture phase = část, ve které probíhá teoretická příprava, a outreach = misijní výjezd.
DTSky pořádá misijní organizace YWAM = Youth with a Mission = Mládež s posláním,
založená 1960 Lorenem Cunninghamem. Motto YWAM je Znát Boha a dát ho ve známost (To know God and make him known).
DTS, na kterou se chystám, je zaměřená na umění, nebo spíš na to, jak používat dary, které od Boha máme, při službě jemu. Je tu několik programů - já si zvolila výtvarný.




KDE?
Tento rok se poprvé otevírá umělecká DTS ve městě Sarasota na slunné Floridě. (Naštěstí kurz začíná na konci ledna, kdy je i tam zima.) Kam se pojede na výjezd není zatím určené.

KDY?
Začíná se 18. ledna, já bohužel kvůli státnicím budu mít týden zpoždění a z Prahy budu vyrážet až 26. Návrat pak za půl roku :)

JAK?
Jen z Boží milosti :) Doslova! Pořád se modlím, aby mi Pán Ježíš pomohl získat potřebné finanční prostředky.

PROČ?
Tak to je opravdu dlouhý příběh! Ale když to zkrátím, jedu proto, že nechci žít život sama pro sebe, ale chci se o radost a lásku dělit s druhými. Že se to dá dělat i doma za pecí? Možná. Ale Ježíšův poslední pokyn jeho učedníkům byl: Jděte do celého světa a kažte evangelium...

http://mission-live.com/mota_dts/



Žádné komentáře:

Okomentovat