čtvrtek 13. března 2014

Letem světem

Čas rychle utíká a najednou mi na Floridě zbývají jen 4 týdny! A já s hrůzou zjišťuji, že poslední fotodokumentaci jsem vám všem milým blogsledům poskytnula naposledy... No už je to dávno!
Takže tady  - 

Times flies so fast and now there are only 4 weeks left in Florida! And it seems that I have been neglecting you, my dear blog friends, very much. It has been so long since I've posted any pictures. 
So here you are:


Florida mě baví
Florida is fun

Takhle tu vypadá zima:
This is how the winter looks like:


Náš krásný dům:
Our beautiful house:

Kola všude kolem:
Bikes all around:

Někdy život v komunitě neznamená úplný pořádek :)
Sometimes life in community can look like a mess :)


Všichni tu mají rádi palačinky:
Everybody loves crepes:
(obrázek mé milé Kirsten Sejersen)
Dost času trávíme v ateliéru:
We also spend some time in the art room:




První dokončený pokus o obrázek:
First finnished attempt of a picture:

Nejroztomilejší člen naší DTS:
The cutest member of our DTS:

2 komentáře:

  1. Parádní dokumentace! :) Napadá mě, zda máš v plánu po svém návratu dělat v ČR přednášky o tom, jaké to bylo? Tuším, že máš už teď hodně svědectví, která by mohla povzbudit druhé... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, svědectví mám hodně :-) Pán Ježíš má dobrý zvyk vyrážet mi dech novými a novými důkazy své lásky :-) o přednáškách jsem nepřemýšlela, ale když bude o něco podobného zájem, rozhodně nebudí proti ;-)

    OdpovědětVymazat