středa 5. března 2014

Misijní výjezd se blíží

Tak už vím, kam pojedu na misijní výjezd!!!!

Když jsme se před týdnem dozvěděli, že se co nevidět rozdělíme na tři skupiny směřující do Severní Afriky, Asie a Řecka, první co mi prolétlo hlavou bylo: Řecko??! Tak tam ne. 
Pak jsme dostali deset minut na to modlit se, kam máme jet. Měli jsme napsat dvě z těchto míst a krátké vysvětlení, proč zrovna tam. První volba byla jasná, Afrika!! A když jsem modlila, cítila jsem, že mám na druhé místo napsat Řecko, i když se nejedná o zemi třetího světa.

No a přesně tam nakonec pojedu. Naši milí vedoucí Josh a Ruth se modlili za složení týmů a i když ne všichni skončili v týmu, který byl jejich první volbou, věřím, že takhle to má být...

Takže: Řecko!!!!!
Jeden z mála uzavřenějších a ateističtějších národů než jsou Češi.
Národ v ekonomické krizi.


Zatím nevím, jak si mě tam Bůh chce použít, ale věřím, že i když to pravděpodobně nebude typický misijní výjezd spojený s lehkými otravami jídlem a podivnými dopravními prostředky, o kterých pak kolují vtipné historky, bude to skvělé, divoké a plné Boží moci.

Máme skvělý tým - sice ho tvoří všichni hlasití extroverti a složité osobnosti, takže si asi budu muset zvyknout na ještě větší bengál než doteď, ale zároveň jsou to úžasní umělci a lidé, kteří milují druhé a mají blízký osobní vztah se svým spasitelem. 

I když ještě nemám peníze potřebné pro cestu, věřím, že mě Bůh na téhle výpravě chce mít a že se o mě postará, tak jako se zázračně stará teď. Protože to, jakým způsobem mi Bůh postupně dává prostředky na teoretickou část mé školy mi vyráží dech a zároveň naplňuje vděčností.

Nemůžu se dočkat!

2 komentáře:

  1. Wow, tak to se budu modlit, aby se Pán i skrze Tebe oslavil!

    Když píšeš o "typickém misijním výjezdu" s lehkými otravami jídlem, tak jsem si vzpomněl na ty dva, které jsem absolvoval s Biblickou školou v Kolíně, ale rozhodně nebyly v tomhle smyslu typické. Ale nevadí. :) Misii mám pořád na srdci a třeba se v budoucnu povede, abych se nějakého takového "typického" zúčastnil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, modlitby rozhodně potřebuju :-)
      organizace, která zaštiťuje naši školu obvykle posílá misijní výjezdy do nejchudších zemí světa, takže příběhy, které nám naší vedoucí vyprávějí jsou dost napínavé.

      Vymazat